tisdag 26 maj 2009

cameran är paj, så ingen outfit idag inte

hejsan!
nu i fredags-söndag så vare hallsberg cup, men jag ville inte med för f va där, blabla. plus att jag va sjuk -.-

fick omprov på europa och på matteprovet så det gjorde jag idag på solen (a) (hanna hjälpa mig.. såklart) hahaa, aja idag vare så grymt fint väder!
på gympan körde vi brännbol och dte va verkligen roligt! :) hela klassen försökte verkligen och solen va framma hela tiden, så jag och några till sprang runt barfota AA)
sen vare ba att springa runt i shorts för hela slanten! (utan tights)

wihoooooo, imorgon ska alla tjejer (killarna räknas såklart med) i klassen ha shorts på sig i skolan (: haha, 7b, yyyyyyes- vi är för jävla bra vi :D

DAGENS KNORR:
2 VECKOR KVAR TILLS DET ÄR SOOOOOOOOOOOMMMARLOV!
lixom, helvete vad tiden går snabbt. vill inte att det ska ta slut
borgisss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar