söndag 17 maj 2009

sryyyyyyyyyyyyyy


fan vad jag älskar er bästavänner, alltid vi?













hej!
jag vet att jag inte har vart inne på jääääääääääääääääääääääätte länge men jag orkar verkligen inte, sry :p

detta har hänt:
GLOBENNNNNNNNNNNNNNN-med bla amanda, becca och anna
BÄSTAVÄNNER

dom närmaste dagarna:
lovisa har fyllt år och jag drog på kalas hos henne- hon fick örhängen och såpbubblor
irma fyllde också men hannes partaj vart inställt
gustav a fyllde också år men jag vene om det ens vart någe
vart med en heeeeel del kompisar
pluggat som fan inför alla mina SO-prov i geografi och jag klarade alla! (fast aah afrika kvar)
och har också knipsat mitt lås två gg den hära veckan :D
jag även har funderat ännu en gg på att byta till borgis :p - jag har lixom fått kontakt m vendela och blabla och dom tycker att jag ska testa- vilket jag ockå ska

och igår var jag med: vilhelmiina, amelieoch lovisa ;P vi vart jagade av en kärreng på stopp, vi kastade vattenballongen på en kärring. BEBBE, BEEEBBE!

sen kom också:
becca, matilda, joanna, nina, molly och filippa :)
vi fick gratis pizza och klubbor och vi spelade kubb med några killar.
sen vart vi så jävla hårt dissade och aah, fyfaan säger jag bara :o

nyss hade jag även vattenkrig m sebbe och amelie kollade förskräckt på (det gjorde jesper också ;P)

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar