lördag 25 juli 2009

one life

Tre saker jag inte förstår mig på:
1. folk som säger att dom älskar varandra mest på hela jorden, fasstän dom aldrig har träffats
2. aiks hejarklack. man kan fan inte gå på en aik-match utan att bli biten i axeln av en rotta?
3. franska. språket är bedrövligt och det låter som rabiska med finsk brytning

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet:
1. mobilen
2. kameran
3. allsång på skansen häftet

Tre saker jag gör just nu:
1. lyssnar på musik
2. chattar
3. väntar på amelie

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
1. åka utomlands med pappa
2. gå på vatten
3. köpa en ny usb-sladd till kameran

Tre saker jag kan:
1. kullerbytta, båda framlänges och baklänges.
2. vissla
3. dricka 2 liter cola, bli så jävla mätt satt jag nästan spricker, och sen rapa värsta bigga rapen satt jag ska sluta va så damn mätt

Tre saker jag inte kan:
1. låta bli att skratta på en hel dag
2. äta för mycket godis
3. köra på bakhjulet med en moppe

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
1. va?
2. musik?
3. mig?

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
1. håla käft för en gångs skull
2. sjunga
3. skratta genom näsan

Tre favoriträtter:
1. tacos
2. glass
3. jordgubbar :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar