lördag 4 juli 2009

Tja summer people!
Va med fantastic four idag, vi firade 3månader! Det gjorde vi genom att spela poker med massa killar, och när dom drog som hemåt spelade vi kort.
Jag vann 1200 spänn & dom tänker jag spara tills jag åker utamlands! :$
Matilda drog hem vid 11 och då följde vi med henne en bra bit. Sen drog vi hem till mig och hade det flumm som fan i våra högklackade pjucks :)
Aja, sen vart det lovisa igen för att hämta mina saker, och nu sitter jag här!
Klockan är snart halv 3 och jag ska nog sova.
Puss på sööt dan!

Fan vad tiden går snabbt.
Vi är redan inne i juli!
Matilda fyller år imorgon och det ska firas med tårta hemma hos henne!
Grattis i förskott Matilda! :*

1 kommentar:

  1. hur gammal är du? :) gullig banner/header eller vafan det heter. :d

    SvaraRadera