tisdag 9 juni 2009

skolavslutning snart


hejjjj! Y

tisdag:
alltså idag, sista riktiga lektionerna
träning- lovisa och vilhelmiina ska testa! :) saknat lovisa som in i helv-te

onsdag:

städa skåp, kolla filmer med arbetslaget
torsdag:

långsjökampen! alla andra klasser har börjat träna, utom vi, såklart
fredag:


AVSLUTNING! HEJDÅ 7B! HEJDÅ LISELOTTE! :D HEJDÅ HÅKAN! :(
håkan går i pension efter att ha jobbat i över 20 år på freja, tack för allt håkan!
vi kommer alltid att sakna våran håkis-bråkis-kråkis!

Jag fattar ingenting.
Nyss kom vi upp till högstadiet.
Vi va alla lärarers favoriter, näästan.
Jag minns pirret jag hade i min mage när jag första gången klev in igenom dom stora glasdörrarna.
Det är den pirriga känslan jag får ibland, ibland när jag tänker på framtiden.

Tiden går alldeles för snabbt.
Och som vanligt hinner jag inte med, jag lixom halkar på mål-linjen

diidrik

1 kommentar:

  1. hahah, han har ju bara jobbat i typ åtta år på freja ellinor ;)?

    SvaraRadera