tisdag 16 juni 2009

sommarlov för en gång skull



hej!
som vanligt är man seg och glömmer skriva så nu kommer det ett inlägg:
10 juni:
bal! alla va skit fina och jag vart grymmt avis för att inte jag fick gå :( hahha!
12 juni:
skolavslutning, alla va gryymmmt fina! alla måste höra av sig så vi kan träffas (a)
det är mycke jag kommer sakna..
9:orna :O
lärarna
och såklart.. 7b! tro't eller ej så kommer jag faktiskt sakna det, i 8:an blire lixom betyg vilket ingen gillar :O

presenter till bästaste lärarna:
liselotte fick: en modetining (sex förlänger livet) handkräm (rynkkräm) och te :)
håkan fick: en bellman bok med roliga historier och 10 passionsfrukter :D



efteråt gick jag och åt på rullen med ballen och lovisa :)
vilhelmiina och jag hoppade i vattenpölarna och tillslut tappade vilhelmiina sin mobil och den fick vattenskador :( hihi



idag skulle jag ha vart med didrik i det nujsiga vädret, men så blev det inte så jag drog te kusinvitamin, anna karlsson och lovisa :)
pusspå dagen! http://www.youtube.com/watch?v=Zt0R7ffkjqM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar