måndag 20 juli 2009

* regnjackor
den människan som skapade regnjackar måste ha vart ett geni!
genomskinliga regnjackor är min farvorit, för man ser vad man har för kläder under och dom är jäkligt coola!
dom är praktiska också! dom flyger inte iväg som paraplyer gör, dom stannar kvar och håller dig torr! men det finns en liten hake i det här, jag har ingen själv :( illa ellinor, illa!
* hårfönar
vad skulle jag göra utan min hårfön?!
håret blir torrt och man kan föna till sig både lite volym och snygga vågor! min hårfön har ett jäkla drag och det gillar jag! tyvärr sliter hårfönar ganska mycket på ditt håret, men vad gör det igämnförelse med att du kan gå till skolan och vara säker på att ditt hår inte ser ut som en död hund efter bara några minuter?
* min laptop
laptopar är det bästa som finns! du kan nå dina vänner när du sitter på tåget genom att bara stoppa in ett litet usb modem!
tekniskt sätt så är min laptop inte min utan min mammas, men rent fysikt sätt så är den garanterat min)laptopar finns i alla möjliga färger och det gör att du får en stor valmöjlighet!
HISS FÖR LAPTOPAR! * deppmusik
om du är deppig gör inte deppmusik susen för att få dig att bli gladare! satsa på någon musik som får dig att släppa loss framför spegeln!
* waldorf-kläder
jag förstår mig inte på människor som sliter på dig malätna kläder gjorda av mossa? eller folk som blandar tex randigt och rutigt. seriöst? gå en kurs för 'hur man lär sig att klä sig'
* canserpinnar
ett annat ord för canserpinnar är förstors ciggaretter. dom används för personer som tror att dom är coola. sällan ses personen som fräsch eller kul att krama om den röker. det finns verkligen ingenting bra med canserpinnar. så skippa halsblossen och munk-ringarna, dom gör ingen nytta!


från det ena till det andra.. nu sitter jag här och väntar på att vilhelmiina ska komma hem till mig för en sleepa over night med beccan och min kära tv!
men nu ska jag ut och fika med mormor, hejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar