onsdag 22 juli 2009

stockholm i mitt hjärta!

beccan
farfar
självutlösare, hahafarfar, beccan, jag och ballen
farfar, beccan, jag ballen
kevin borg
b b blåst i svenska flaggan!
magnus karlsson
home sweet gnesta, here vi come!
beccan, ballen, farfar och jag
hej!
jag orkade inte skriva ett inlägg igår eftersom att jag kom hem vid 11-12 och jag sov 3 timmar på hela natten! hm, gissa varför jagkom hem så sent igår? :D
jo, för att jag va på allsång på skansen med becca, farfar och ballen!
vi hade dunder kul och såg kevin borg, lars vegas trio, lili& susie, monika och carl-axen dominique, jonas karlsson, magnus karlsson mm!

dagen började ganska misslyckat!
vi gick och la oss alldeles för sent, för jag tror att vi somnade någon gång runt 1 på natten. sen gick vi upp vid halv 5 och tog 6 tåget upp till sthlm C och vidare med bussen till skansen!
när vi väl va framme var kön oväntat kort och vi väntade på att få gå in i bara nån timme!
aja, skansen öppnar 9 och 09.02 satt vi på våran filt rak framför senen! jappjapp, där satt vi i 11timmar!
ni undrar förstors var vi gjorde under tiden, och här har ni svaret.
spelade kort, pratade, åt, gick på toa, lyssande på genrep och repetitioner :)
på tal och repetitioner... när kevin borg skulle öva på sitt nummer som skulle föreställa high shool musical så kom han fram och kramade mig och farfar, och pussade beccan! shiet vilken
chock scen det vart!

wellwell, när kameran väl hade börjat rulla fick man sms jämnt och ständigt om att man va med på tv, och att man tydligen hade hörts i micken! haha, allt detta hördes/sågs av 3miljoner människor i världen!
när sendnigen var över och extranummerna började trilla in så skulle vi göra en extra scen (nån kvinna som jobbade på skansen hade tidigare på dan kommit fram till oss och frågat om det var okej)
vi skulle "svimma" efter att anders hade ropat upp hela nästa veckans schema!
http://svt.se/2.37615/allsang_pa_skansen?lid=index_373057&lpos=sajt&from=innehall_ao

vid kanske halv 10 drog vi hem med kicki! PUZZ PÅ HELA DAN!

..tillbaka där vi började ifrån, vi kom hem vid 11-12 och det va därför jag inte orkade skriva allt det här igår! :)
nu ska jag ut och ränna lite med farfar- kyss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar